two and together

Har svenska, skulle göra redovisning men de blev först på fredag så just nu håller vi på att börja med en argumentation. 
 
Kan berätta lite om helgen. Fredag for jag, mamma och pappa hem till Tobias och käkade julmiddag med Tobias, hans mamma, pappa och syster, plus Pär, som var i Thailand med oss, och de är just därför vi hade julmiddag, eftersom att vi missade jul hemma i Sverige eftersom vi var i Thailand då. Senare for vi allihopa till Olearys och tog en drink. 
Lördag hade Lotta hoppkurs och de gick sjukligt bra, hoppade bara Melwin. Hade även stallpass, sjukt jobbigt. Senare på kvällen for vi till en lokal som jag hade hyrt och hade lite fest där sen drog vi vidare till Emilio och de kaosade som tusen men vad ska man förvänta sig i Gällivare?
Söndag hade vi hoppkurs dag 2. Lottas kommentarer till mig var: "Det finns inget att klaga på, ni är helt fantastiska, det är Januari månad och ni är redan i full tävlingskondition, vars ska dehär sluta!?" Så man kan ju säga att de gick jävligt bra!
 
Idag har vi somvanligt hopplektion men gissar att Lotta har planerat nå bommar eller någonting bara eftersom vi haft kurs ihelg. 
Igår kväll har jag suttit och kollat på storhästar eftersom vi troligtvis har en köpare på Exilia, så Lotta ska ringa på hästen idag så vi kan fara och provrida, dock är de en hingst, och det får man inte ha på Ridklubben Dundret. Men de finns ju olika sätt att lösa de på. Nånå livet leker, jag är glad. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0