Nu var det ett tag sen

Tjena. 
 
Har rätt mycket att berätta för det är så mycket som har hänt. Men kommer ju inte ihåg allt.. Har varit i Strösholm ihelg och skulle tävla MSVB och MSVA och jag vann MSVB (!!!) och MSVAn blev inställd så det blev 240 mil för att rida en MSVB.. nånå men Strömsholm är så fint ställe bara i sig, så att vara där är som en liten minisemester. Så jag ångrar absoult inte att vi for dit eftersom att jag fick ju segertäcket också i den enda klassen jag red ;)
 
Just nu sitter jag i soffan med Petra och spelar lite LoL och chillar. Vi ska nog fara och sola senare. Igår har jag även fixat allt till balen, ska gå studentbalen med tobban och jag kan då säga att ingen kommer ha snyggare klänning är mig! hehe. 
 
Är helt klar med skolan nu, fyfan va skönt. Avslutning på fredag då blir de röjj! Pusshej
 
 
Lite bilder från Strömsholm, lite färg har man fått också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0