Snälla snälla svara

Vet att det kanske inte är så kul och ganska jobbigt. Men nu har jag gjort om min enkät lite eftersom att jag skulle ha lite mer frågor osv. Så svara på den nu :)
 
Starta
 
Har haft en rolig helg iallafall, fast den kunde ha varit bättre men alla folk är ju så dryga och avundsjuka hela tiden så de är ju de som förstör. :) Fredag var jag på Livsnäringsgaslan här i Gällivare och jag blev vinnaren av Gällivares idrottsstipendium vilket var sjukt kul, och 10 000 kronor rikare! Lördag blev det utgång osvosv.
 
Har vaknat 14.00 på eftersom att vi höll på ända till 07.00. Så jag har tagit de lite lugnt, gjort bort nån läxa och snart ska jag till stallet. Har glömt att säga till er att jag ska till Strömsholm och tävla ihelg! Denna gången far jag inte med nå lag på Lag-SM utan nu ska jag faktiskt fara med Melwin och rida individuellt och fyfan va kul de ska bli. Världens finaste tävling typ, finare än Falsterbo tycker jag :)
 
Har även satt löshår och är ljushårig. Mycket annat roligt och tråkigt har också hänt med känner inte för att dela med mig av det förän allt är 100% säkert. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0