de här blir gode bra

 Nu är jag riktigt glad även fast jag är sjuk som en jäkla jäkel. Var ju inte i skolan på hela förra veckan och inte i måndags, men igår och idag har jag varit. Imorgon efter skolan ska jag fara till piteå och sova där två nätter, sen på lördag rullar vi vidare till sundsvall för att tävla där söndag och måndag. Är riktigt taggad. Så idag måste jag bada hästarna, klippa dom och packa osv. Det ska bli så himla kul, första tävlingen iår! Blir ju Msva med Melwin såklart men jag hade tänkt satsa på bara han eftersom jag redan gjort allt man kan tänka sig med Exilia, men hon är så himla fin just nu så hon får nog också gå det en sista gång med mig! Hihi.
 
Btw så var jag på ridsportgala ihelg i Luleå trots att jag är himla sjuk och knappt kunde prata, och jag vann priset som årets unga ryttare och fick ett presentkort på hööks för 3000 kronor så dagen efter for vi direkt på hööks och shoppade en massa longeringsgrejer, nya tyglar, ludd till lädergrimmorna och lite annat. Nånå vi får höras.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0