På hotellet i Spanien

Just nu ligger jag på hotellet efter en dag med massa hus tittande. Väntar på att pappa ska komma tillbaka så ska vi fara till ett jätte stort köpcenter och shoppa! Om vi inte hinner idag så tar vi de typ på fredag, men stan här i spanien är öppen till 10 på kvällen varje dag :) hihi så de är ju mer än nice. Har ett nytt löfte, ska inte betälla kläder när jag är i Gällivare, jag ska bara shoppa när jag kommer till Spanien fram tills jag flyttar hit, och de blir de STOR shopping varje gång jag är här! Istället för att beställa en massa, de finns mycket snyggare kläder här. Har köpt en klänning, en jacka, två tröjor, ter trosor, ett par jeans och ett par solbrillor. Är riktigt nöjd med allt. 
 
Följ deeenco på Instagram så ser bilder här från Spanien :)
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Vad är det för tatuering du har på ryggen? har också funderat på fåglar på ena sidan av ryggen och tänkte kolla så vi inte lyckas göra samma, för det hade varit himla tråkigt.

2013-03-05 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0