Piteå

Kom ju till Piteå igår och bli här en natt till också. 
Idag har de varit så himla bra väder, hästarna har varit så lyckliga att få vara här på deras favvoställe. Eftersom jag inte har något ridhuset och eftersom det är väldigt mycket snö på både ridbanan och ängarna så for vi till hällan och red mina fina inne i deras ridhus och det gick jätte bra. Imorgon på morgonen rullar vi till Sundsvall och guuuuud vad jag är tävlingssugen! Oh gosh. 
 
En annan grej som jag fick veta alldeles nyss, blir att fara till Spanien igen i augusti och den här gången ska Julia och säkert nån/några andra med, troligtvis har vi ett hus där då, om vi får det vi vill ha, men annars är ju tanken att vi ska hyra tills vi hittar något eftersom att pappa nu har bestämt datum och han flyttar dit i Juli. Nånå längtar som fan iallafall! 
 
Har nyss ätit fläskfilé och nu ska jag lira lite LOL, bjuder på en bild på hästarna idag i hagen och två bilder som är från ridsportgalan, samt mina nya älsklingsdojjor som jag fått av Tobias som en väldigt sen julklapp! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska köpa exilia? :)

2013-03-29 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0