taggar för helgen

Nu sitter jag på svenska lektionen och babblar en massa om nationella prov och såna saker. Tråkigt som fan. Hatar alla slags prov, jag gör hellre uppgifter. Har haft idrott innan den här lektionen och vi var på gymet och körde mage och rygg, men vi var inte alls taggade så vi chillade ganska mycket haha.
 
Idag har vi hoppträning och det ska bli riktigt kul. Snart är de ju faktiskt tävling i Sundsvall och det ser jag fram emot. Vet inte vad jag ska skriva, men kan informera er om att vi har hittat 3 hus i Spanien som vi håller på att välja mellan. Så jävla nice. Längtar så jävla hårt tills jag flyttar. Och har träffat massa nya kompisar som verkar sjukt härliga och en dag var vi ut och det var riktigt kul, fast inte dagen efter, hojj.. haha. 
 
Har fått en fråga om hur min tatuering ser ut eftersom att de var någon som var sugen att göra ungefär samma sak. Så du som frågade får en bild på det en annan dag. HEjdå :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska din pojkvän och hästar också flytta till Spanien? :)

2013-03-24 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0