väldigt trött och väldigt glad

Jag har så braiga kompisar, så braig pojkvän och familj. Fick en underbar överraskning igår men det kan jag inte säga ännu!
 
Igår lanade vi lite, fast vi gick och la oss vi 3 tiden iallafall men är riktigt trött idag men har bara två lektioner, just nu har jag engelska sen har jag svenska.
 
Idag blir nog en bra dag, ska på ett möte klockan 1, sen ska jag till stallet och efter det ska jag nog knalla och kolla lite på marknaden. Ikväll blir de även fest med släkten, middag osv eftersom att vi firar Kattis och Jösse som fyller 50 år. Efter det blir de lan hela natten!
 
Vad jag vet om lördag hittills är att jag ska rida hoppkurs för Lotta men sen blir de nog bara att chilla om det inte blir utgång. Nånå pusshejs.
 
 
Den här serien Arrow rekomenderar jag! sjukt bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0