20130520

Hej på er. 
 
Jag glömmer alltid bort bloggen. Det är som att den inte finns. Lite tråkigt att läsarna sjunker och sjunker då jag har haft rätt många när jag uppdaterar mycket. Ska försöka att skriva lite mer och ta mig 5 minuter per dag för det för eran skull. Hehe.
Nu måste jag bara berätta för er vilken underbar helg jag haft i Piteå. Jag, Petra, Anton och Pappa for dit på torsdag och så fort vi kom till stugan så gjorde vi upp en eld och grillade hallumi (stavning) inlindad i bacon och korv. Fredag morgon åt men frukost utomhus på uteplatsen i 30 plusgradet i bikini och bara njöt. Sedan for jag och Petra på stan och inhandlande ett par leopard dr denim jeans och även ett par svarta dr denim. Köpte även en vit kavaj och ett vitt stickat linne och ett halsband. På kvällen kom Tobias och John till Piteå och då for vi ut med fyrhjulingen till lagunen och chillade i finvädret. Lördag var man ute hela dagen och fick en riktigt fin bränna och sedan fest på kvällen, riktigt jäkla kul! Slutade med nattkäk på Max! Söndag for vi hem flrst vid halv 6 eftersom att vi vela vara kvar en stund i det strålade vädret.
 
Idag har jag varit i skolan för första gången sen kraschen eftersom jag har haft hjärnskakning osv. Har faktiskt inte missat så mycket nu men hojj om ni bara visste min rest lista. Har 12 arbeten att göra, varav 2 prov på typ 10 dagar.. Fyfan, men har ju inte börjat ännu heller som vanligt, lär ju bli sista dagen. 
 
Nu ska jag spela lite mer LoL sen hoppa i sängen med kanske ett avsnitt prison break. Försöker söla med den serien men har bara 2 avsnitt kvar sen är hela serien slut.. Tråkigt. Nånå godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0