Nä nu jävlar

Nu ska jag börja ta tag i bloggandet igen, lite iallafall!

Vad ska man säga, Valborg blev ändå lyckad även om det kunde ha varit bättre! Men ångrar mig tusan, skulle ha farit till Piteå och fira Valborg där istället!

På fredag ska jag fira Carro som fyller 18 år, lördag far jag till Piteå på gala igen eftersom att jag är nominerad till årets prestation! Hihi, än är de inte säkert att jag vinner, de är någon som åker konståkning och någon annan också. Nå man får ju hoppas! Dom är ju så duktiga dom också!

Nästa helg ska jag till Vännäs på första utomhus tävlingen! Så jävla kul! Får se om vi har kvar Exilia eller inte, annars blir de bara att tävla Melwin :) vet inte vad jag ska skriva hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0