Tänkte informera

Jag har sjukt mycket kläder som jag vill ta och sälja bort eftersom att de känns onödigt att slänga när dom knappt är använda. Behöver även pengar så om någon är intresserad så har jag massor, skor och jackor också! Och det är inte begagnat utan nu snackar jag typ använda 1 gång om ens det?

Om någon är intresserad av ett par skor, en jacka eller en tröja eller vad som helst så skriv ett sms till 0767814661 eller så kan ni ju självklart slänga in en kommentar. Och bor du inte här så löser jag frakt. Eftersom jag snart flyttar till Spanien och inte behöver så mycket "vinterkläder" så vill jag bli av med litegrann :)

Köööp!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan du inte fota de du ska sälja typ så man vet??:)

2013-05-28 @ 20:55:53
Postat av: Anonym

Kan du fota och lägga upp? :P

2013-06-04 @ 09:13:39
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bilder?

2013-08-13 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0