Tävlingen i Bollnäs

Var ju i Bollnäs och tävlade förra helgen. Kom 1a i msvb med Melwin och 2a med Exilia på lördagen. Söndagen blev det 1a med exilia i msvb och 2a med melwin. Startade aldrig msva med Exilia och tänkte inte göra de först med melwin heller för båda var så himla trötta redan första klassen, de har blåst som fan så vet inte om det är att dom inte hade sovit eller något men startade med melwin iallafall, fick 8 fel kom 3a men det var bara 2 placerade. Hade ingen känsla på hela helgen, de kändes förjävligt så jag var inte ens nöjd trots vinsterna, känslan är viktigast för mig. Bryr mig inte om något annat, jo om det är SM så går jag ju för vinst!;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0