tävlingshelgen i Vännäs

Det har gått så jävla bra. Fredag red jag LA med båda som en lite uppvärmningsklass, red lugnt och fint, inte för nån vinst, men slutade ändå 2a med Exilia och 3a med Melwin. Lördag red jag Msvb med Melwin och det var helt perfekt. Vann den klassen. Sen red jag Msva med Exilia och hade 4 fel, hon hoppar som en gud! Pappa sa till och med * Har hon någonsin varit såhär bra?* Hon är så himla glad och taggad och gör allt som bara går! Sen red jag Melwin i Msva och vann den klassen! På söndag red jag Msvb med Exilia, helt perfekt jävla runda, fram till näst sista hindret då hon klämde av sjukt stort och jag hade planen att komma nära, så på grund av den missen krashade vi. Hästen klarade sig utan några skador, men själv har jag ont i hela skroppen och upprivet ansikte och fläskläpp så in i helvete + hjärnskakning. Nånå, Är ändå jätte nöjd för hon är så fiiiiiiiiiiiiiiiin. Det var ju lite trist att sista tävlingen med henne skulle sluta så men det enda jag bryr mig om är att hon mår bra! Men efter krashen så var jag ju som tvungen att gå och tvätta och blablabla så jag tävlade aldrig Melwin, men det är ju skit samma. Han är ju hur fin som helst.
 
Är iallafall hemma i Gällivare nu men det blir inge skola imorgon heller. Är ju helt pajj. Nu ska jag ta en bastu och sen dra ett lir eller nå. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0