Ibland går man motvind, men jag går oftast medvind

Hej!
 
Har som sagt fått min nya häst Quality d'Hammer förra veckan och jag är så himla nöjd, rolig kille dedär! haha. Han kallas för Qulan.
Det går även bra med skolan, lite dåligt att jag skjuter upp allting till varje söndag men de blir iallafall gjort! haha.
Jag vet inte vad jag ska skriva om och det är de som gör att jag aldrig bloggar.
 
Men jag har fått en fråga om att lägga upp mer bilder på håret, och lägga upp en bild på kavajen osv. Så det kommer i nästa inlägg för nu är jag på en data utan bilder. Skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om. Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Undrande tjej

Kan inte du skriva ett inlägg om Melwin och Exilia vae ni har gjort osv tsm hade varit jul och läsa eran resa!:) sen undrar jag är du och Tobias ännu tillsammans? :))

Svar: Absolut!!:) ska ta nya tag i bloggen nu!
Denice Johansson

2013-11-18 @ 18:15:42
Postat av: Anonym

Hej! Hade du kunnat fota ditt hår när du har de åt sidan? och en bild bakifrån?
Lycka till i Spanien :)

Svar: Absolut! De kommer snart!
Denice Johansson

2014-01-04 @ 18:21:52
Postat av: Linda

Såg din nya häst på stjärnhoppningen på svtplay:)

Svar: När då?:)
Denice Johansson

2014-01-11 @ 03:22:23
Postat av: Linda

Sök på stjärnhoppningen på svtplay så tror jag det är typ avsnitt 3 kanske :)

Svar: Haha nä de är inte han! Qulan stod ju i mitt stall här längst upp i Sverige vid den tidpunkten!:)
Denice Johansson

2014-01-11 @ 18:00:19
Postat av: linda

haha aha ;) men det var visst avsnitt 4 såg jag nu och jens säger i alla fall att hästen han rider heter Quality d'Hammer :)

Svar: Jaha! Men när var det inspelat?:)
Denice Johansson

2014-01-12 @ 15:31:47
Postat av: Linda

oj ingen aning, våras kanske :)

Svar: Ja nu såg jag!:) haha min fina qula
Denice Johansson

2014-01-12 @ 22:23:10
Postat av: deskulledualltviljaveta

är du å Tobias fortfarande tillsammans?

Svar: Nä de är vi inte, älskar han som fan men jag tog beslutet att flytta själv och tänka på mig själv ett tag.
Denice Johansson

2014-02-05 @ 12:25:03
Postat av: Maja Persson

Blogga nu Denice!! :)

2014-02-21 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0