Älska och hatar det

Älskar att vi typ aldrig har lektioner. Det finns inte en enda dag då vi har alla lektioner typ. Och det kan ju både vara jobbigt om man kommer dit i onödan då, eller så blir man jävligt lycklig för att man slutar typ 3 timmar tidigare. Vilket jag gjorde idag. 

Det enda jag har gjort i skolan är att "säga upp" mig. Ska lämna skoldatorn och alla böcker imorgon och skriva på ett papper. Och på onsdag kör jag igång med distans plugget! Har möte med min mentor på datan i 3 timmar hehe.

Rider lektion 5-6 idag sen ska jag hänga med någon fin vän eller nå. Och just nu sitter jag hos Fammo och ska faktiskt ta en powernap tills jag ska till garaget där min fina havremoppe står! Snart flyttar min fina moppe och jag får en större snart också, så himla kul, och jävligt tråkigt.

Jag tror jag har shoppat kläder för minst 15 000 på mindre än en månad. En leopard jacka, en leopard tröja och 3 bikinisar är påväg hem till mig just nu också.. Nu är de färdig shoppat! Puss 




Kommentarer
Postat av: Anonym

är han såld? :)

2013-10-14 @ 17:07:20
Postat av: Anonym

Vars har su köpt leopard jackan som du la upp på insta? :)

2013-10-15 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0