du var medicinen

Hej!
 
Har i princip varit ledig hela veckan, eller har haft två möten med min nya mentor och gått igenom om hur det går till osv. Det känns bra, vi har fixat en planering nu så på måndag kör jag igång med matematik 2b och Engelska 6. På den här skolan är det så att man gör klart en hel kurs på 4 veckor eller så delar man upp två kurser på 8 veckor så jag har valt att göra engelska och matte på 8 veckor. Har typ minst ett prov i veckan vilket jag är nervös för menmen! Nog klarar jag det!
 
Nu är det så gott om klart med häst köpandet. Melwin ska besiktas på måndag i Boden och går han igenom då så får jag nya hästen och Melwin flyttar till Belgien.. :(
 
Far till Spanien om 6 dagar, tror ni jag är nå jävla reskåt eller!? Fyfan vad jag längtar! Ojoj.
Imorgon är det klubbtävling och även loppis på ridklubben så jag ska försöka sälja bort lite ponny grejer, oanvända ridstövlar, ridhjälmar osv. Så ska jag och gick fota mig och Melwin också när han har på sitt fina SM-vinnar täcke. Har dock inte tänkt vad jag ska ha på mig.. Nånå. Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0