Like a stranger in the darkness

Hola! Nu är de bara cirka 3 månader tills jag flyttar till Spanien. Känns läskigt men ändå en dröm! Har massa andra planer för mitt liv också och en hel del som sker men inget jag orkar gå ut med nu, handlar om bland annat hästar.
 
Nu sitter jag på företagsekonomin och sen har jag psykologi och jag är så jäkla trött idag eftersom jag knappt sovit något. Ridere lektion 5-6 idag sen ska jag bara fara hem och kolla film och sova, åh det behövs verkligen ibland, så skönt!
 
För övrigt så blev det en tvådagars ihelg, fredagen var mindre kul, slutade ganska tidigt och en enormt tung dag efteråt, men lördagen var så himla kul, var hos Anton med min bästa partypolare Matilda och vi har ju alltid så trevligt så, plus att Anton är en av dom bästa som finns! 
 
Igår kom världens bästa tränare Lotta hem till mig så har vi kolla på provridnings filmerna och har kommit fram till ett och annat, så det känns bra! 
 
Snart är de klubbtävling här hemma haha. Och då har vi loppis samtidigt och jag har så extreeeemt mycket grejer att sälja så passa på nu häst folket i Gällivare att komma och kolla, eftersom att jag vill bli av med alla ponnysaker också. Har blivit av med min svarta kavaj, mina vita gpa ridbyxor och min gamla gpa hjälm redan iallafall. Köpte ju en ny gpa i Kalmar.
 
Har jag berättat att jag vann meetingpriset i Kalmar? Vann ett presentkort på någon valfri grej från back on track, sjukt bra pris ändå. 
 
Vet inte vad mer jag ska berätta. Eller jo! de är bara 14 dagar kvar tills jag far till Spanien i cirka 2 veckor! Så underbart, och Pedro följer med, fan va vi ska härja, och mysa såklart! Nånå hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0