Spain

Hej alla glada och alla sura osv.

Jag befinner mig i Spanien just nu, i våran hemort Fuengirola! Petra har varit här en vecka men hon for hem idag, jag är här i en vecka till innan de bär av till Sverige. För er som inte hängt med så är det så att jag nu har sålt melwin, han är på väg till Belgien nu och storhästen vi köpt ska skickad på typ måndag så vi ska hämta den från Piteå på torsdag, tror jag! Kommer hem på onsdagen. Vet inte vad jag ska berätta mer, förutom att vi har de nice här, och idag ska jag på halloween fest, vilket betyder utklädnad och poolparty i nått hus som nå sörlänningar har hyrt. Känner ju typ ingen ännu men jag hoppas på att de blir nice! Far och kollar läget iallafall! Ska typ vara miley cyrus, eftersom jag inte haft ork att köpa nå utklädnings grejer och eftersom att alla tycker jag är så lik henne med håret så får de bli så, haha de är bara att köra ut tungan så kanske dom fattar vem jag ska likna..! Hörs nån dag. Hejdå!









Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som står på din tatuering?

2013-11-03 @ 14:59:05
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på din blåa kavaj? :)

2013-11-13 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0