work in progress

Har så jäävla ont i skallen idag. Men jag sitter iallafall i skolan och har just nu juridik. Vet inte vad som händer efter skolan men jag ska iallfall rida lektion 8-9 ikväll.
 
Jag har faktiskt jätte glad, inte för att allt stämmer just nu, men för att jag har så jävla bra liv, jag har så mycket möjligheter och jag har så mycket att se fram emot. Alltså bara min familj, shit va bra dom är. Jag önskar verkligen att jag blir lika bra som dom när jag blir vuxen.
 
Har kommit in på distansskola och kommer börja där den här månaden eller nästa, så jävla bra! Och varför jag ska göra det är för att då behöver man aldrig ta ledigt från skolan eftersom att man alltid jobbar från datan eller telefon, och då har jag möjlighet att tävla runt ute i Europa och leva drömlivet eftersom jag kan göra mina läxor varifrån som helst. 
 
Ska provrida lite mer tror jag, två hästar vad jag vet iallafall. Sen ska jag snart ta och bestämma mig. Och inte bara det, om 14 dagar far jag till Spanien, blir där över halloween osv och åh vad kul de kommer bli. Och så är de ju bara typ 3 månader kvar tills jag flyttar. En hel del andra saker händer också, både jobbiga men ändå bra grejer.
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Så fin du är och du passar jätte bra i den där frisyren. Du får gärna lägga upp bilder på din frisyr så man får se från alla håll ;) Super snyggt!

2013-10-22 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0