åh va grymt

Tanken var ju att vi skulle börja rulla mot Kalmar imorgon. Men nu är det så att Pappa, Conny och Julia kör ner hästarna och jag flyger till stockholm imorgon bitti så då hämtar dom upp mig i stockholm. Varför jag ska flyga till stockholm redan imorgon bitti är för att jag ska fara och provrida några hästar, sen blir det ju även att prova två i kalmar och även en i enköping på vägen hem eller dit, inte bestämt ännu! Sjukt kul! Det är på tiden att jag hittar en häst nu, eftersom jag flyttar snart. Vet inte om jag har sagt det, men jag har kommit in på skolan i Spanien iallafall så nu är de klart med flytten, lite osäkert ännu hur fan det ska bli med Melwin.. Kanske tävlar han som storhäst där, annars håller jag bara igång han där och letar nån unge som jag kan lära den rida Melwin och tävla han lite. Han kommer fortfarande vara till salu såklart. :(
 
Sitter på webbutveckligen just nu, gör en egen hemsida. Ganska kul ändå. Har håltimme till 12.35 efter den här lektionen så då ska jag fara hem och sova sen tillbaka. Sen blir det ju att packa klart allt i stallet och hemma och sen fira min pappa som fyller 47 idag! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0