Äntligen helg

Det som är så jävla fint med mitt schema är att jag är ledig varje fredag. Kan det bli skönare? Dock slutar jag typ mellan halv 4 och 5 alla andra dagar men det är de värt för en ledig fredag. Så idag ska jag typ spela LoL och mysa som fan sen imorgon blir det utgång med brudarna. 
 
Är så jävla nöjd med mina nya kläder, och jag vill bara ha mer och mer och mer och mer. Man blir så lycklig av att köpa grejer, voi voi. Vem säger att man inte kan köpa lycka? Haha. 
 
Har inte så mycket mer att säga. Men nu har jag slutat och sitter i skolan och väntar på att Tobban ska hämta mig. Rider lektion ikväll så jag vet inte vad jag ska göra nu till dess. Nå hejdå.
 
Jag och Matilda idag, min nya kofta och mina nya jeans har jag på mig bland annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0