här kommer tåget

Det är inte så ofta jag är här och skriver så ni får veta vad som händer i mitt liv. Bland annat så har jag nu sökt in till skolan i Spanien, så kommer jag in så flyttar jag till jul, annars måste jag tyvär vänta till sommaren och se om jag kommer in då. Och har fått räls idag, och jag måste säga att det är riktigt coolt, fult med coolt. Jag är ju inte direkt den som bryr mig, kan ju bära upp den med stil. haha nä men ni förstår. Passar faktiskt lite till mitt nya kortkorta hår och är så sjukt less på vanliga jävla jeans till en vanlig jävla tröja och skinnjacka på det. Har börja köpa massa roliga kläder, inte så färgglada men riktigt speciella kläder. Har fått nog med att alla ser likadana ut, känns som värsta ny starten för mig, mycket mer energi att orka göra något när man får vara snygg och lite annorlunda. Hämtade ut två paket förra veckan med ett par klackeskor och ett par leopard converse. Och så är det även 3 andra paket påväg. Eller ett har kommit som jag ska hämta ut idag :) Kul!
 
Var ju och tävlade i Boden ihelg. Kom 2a i LA, red lugnt osv men blev ändå det. Sen red jag MSVB och vann. Och söndagen red jag DM som gick i LA, och den vann jag :) Så Distriktsmästare är jag nu också. Haha jag kan ju inte sluta ponnyåren bättre? ;)
 
Nånå Pusshej. Saknar min pappa som kommer till Sverige imorgon och blir här en månad. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0