På hotellet i Kalmar

Nu är vi här. Kom fram vid typ 6 tiden och eftersom att vi red i Stockholm jag och Julia innan vi rullade mot Kalmar så gick vi bara ut och prommade med dom här. Imorgon ska vi rida igenom dom lite eftersom att dom vilat på vägen ner och blivit stela. Sen blir det tävling på Lördag! Så imorgon har vi en ledig dag här, blir nog att fara till Öland en sväng eller nått!
 
Har varit 2 riktigt bra dagar i Stockholm för mig. Har provridit 5 hästar och alla 5 var lika fina. Gick så otroligt bra, första gången jag ens hoppar storhäst. Och det märktes då inte. Men det är ju en fördel att jag haft Melwin innan som är som en storhäst i ridningen. Men nu har jag hur som helst lyckats välja bort 3 hästar så nu står det mellan 2 stycken. Orkar inte skriva ut namnen på dom eller något ännu, eftersom det inte är något som är säkert. Men det var så himla kul, Markus Westergen sa att jag var topp 3 som varit och ridit för han på mer än 1 år, hoppade bana på 1.50 hur lätt som helst. Och Daniel Svensson hade 3 hästar som var till salu, men innan vi kom dit så sa han att han bara har två, att den tredje är så speciell och blablabla, men direkt han såg att det var jag så sa han "ja men dig känner jag ju igen då får du rida den tredje också". Ingen kunde se att det var första gången på storhäst för att gick helt perfekt! Ska bli så kul att börja med något nytt och få ny energi och motivation!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig Denice!
Hoppas vi får se massa uppdatering om alla du provat och väntar med spänning vad det blir för något :)

2013-09-26 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0