Safe and sound

Hej på er. Det har varit en riktigt skön dag, det blir aldrig att ta de så här lugnt men på samma gång ha trevligt när man är hemma. Vi har vaknat just lagomt till att hinna äta den goda hotellfrullen sen blev det stan en sväng, jag köpte en ny mössa, en ridhjälm och lila höpåsar. Efter stan for vi till stallet och red och fixade. Sen har vi legat på hotellrummet och kollat serier fram till klockan var kvällsmat för hästarna, sen käka vi middag nere i returangen och sen har vi kollat idol, lite suits, awkward och har även satt desperate housewifes på nedladdningen eftersom Julia säger att den är så bra. 

Imorgon är det tävling och det börjar med storhästar så vi for sova ut, planen är att fara dit vid lunch. Rider msvb, msva imorgon. På söndag är Globen kvalet.

Som sagt jag älskar att resa, det är de jag gör mest och jag trivs så himla bra med det. Varje gång vi ska börja rulla hem så känns de jobbigt. Jag längtar i princip aldrig hem till Gällivare. Jag älskar mest att vara utomlands men det går inte så jätte ofta eftersom att man håller på med den sporten jag håller på med! Men i love it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0