Vad gör man

Vad gör man när man inte kan sova? Börjar 8 imorgon och ska hämta upp Carro också så jag måste fara lite tidigare. Men efter att jag har publicerat de hör inlägget så ska jag blunda och försöka sova iallafall! Ser inte fram mer att kliva upp :(

Kan ta och berätta att den 28 september ska jag tävla i Kalmar eftersom det är globenkval osv, och i samma veva ska jag provrida 2 storhästar, ska bli riktigt kul. Hoppas någon av dem faller mig i smaken! 

Annars då, helgen har varit jävligt kul men också seg. Mest bara för att jag är så leds på samma gamla vanliga hela tiden. Förstår inte hur folk orkar? Jag är och reser heeeeeela tiden och är och tävlar osv osv, och en enda helg hemma så spyr jag på folk som fan inte kan prova på nå nytt. Och den människan som tror den missar något när man far bort från Gällivare en helg är inte frisk. Ska till Spanien över Halloween och dedär, och folk ba "men shit du missar ju halloween!" Men hallå är man inte hellre i Spanien och provar på nya grejer på nya ställen? Svar ja. Haha nä nog om de. Är bara så trött på att folk inte förstår.. Fa och res mer, lyft arslet och far bort en helg, om det så bara är 10 mil bort? Då kommer ni förstå.

Blev intervjuad och fotat hemma i fredags till Kommunbladet och imorgon kommer dom till stallet och ska fota mig och min tränare :) Får samtal, mejl och är med i tidningar som jag inte ens sett, hinner inte ens kolla, och jag vet inte ens om det! Haha men de är jätte kul faktiskt. Nånå puss på er. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0