Det är underbart, men det finns annat som också är underbart

Hej!

Har varit i Spanien nu i 2 månader, och till veckan börjar vi rulla mot Sverige för att vara där till augusti på grund av att jag ska rida sm och såna grejer där. Jag längtar lite till Sverige. Jag har det såå jäkla bra här. Har börjat lära känna människorna här bättre, har det så bra i stallet och det har varit roligt heela tiden. Vi har ju haft mycket gäster som varit här också och tiden har bara flygit iväg, men åh jag saknar ju ändå alla mina vänner i Gällivare! Och vill till fjällen och ta en stänkare i bara underställ och myspysa på skotern i vårsolen! Men har dock bestämt att jag ska fara hit i juli i en eller två veckor med Jacqueline och kanske nån annan, och sen när jag far tillbaka hit i augusti så är det nog en hel del som vill komma och kolla läget!

Har försökt ha tålamod och sola så mycket som möjligt idag, men det är ju så tråkigt.. Haha det är ju sol ännu men vi har varit och spelat padel (som tennis) och vart helt slut så nu ligger vi och kollar film. Ska dock till stallet nu till min underbara häst. 

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0