måste börja pressa

Under tiden jag har varit här i Spanien har jag ju som levt ett vanligt vardagsliv, häst, skola, kompisar, tävlingar osv så jag har ju inte solat nånting, förutom när jag ridit typ, då man endast solar armarna och ansiktet typ. Så nu känner jag att det är dags och börja pressa för nästa vecka börjar vi rulla mot Sverige och då måste jag ju förfan ha lite färg, annars skäms jag ju! Pressade faktiskt med olja igår och blev sjukt brun bara på en dag, börja tänka hur jävla brun jag skulle va om jag pressade med olja bara nån timme om dagen! Men de är ju såå långtråkigt... 
 
Har iallafall planerat in en mysdag-soldag i parken i Benalmadena med Victoria imorgon. Sen ska jag Filip Jesper och pappa fara på florida spa oh ta massage och bada bubbelpool och mysa! Sen på torsdag bär det av mot sista tävlingshelgen av sunshinetour! Kul ska de bli!
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice och Rebecka

åhh vill med sola!

2014-03-20 @ 17:45:24
URL: http://aliceochrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0